08 жовтня 2020

Ніжна листівка від Людмили Половинко та ScrapJoy

    Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу вам свою новеньку листівку, яку я зробила з чіпиками від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».



Рамочки взагалі моя любов на віки а також і флора без цих чіпиків в мене не уявляю своїх робіт)) Тут я використала шикарнезну рамочку, яку купувала вже не один раз і маю з нею вже не одну роботу. 


В цій листівці рамка стала основним і центральним елементом і для того щоб її відтінити на загальному фоні я на її "дно" наклеїла папір контрастного кольору і припідняла це все на картон. Такий прийом додає об"єму роботі, а також виділяє основний елемент. Рамочки можна знайти в розділі Рамки у магазині спонсора


В композиції я також використала чіпик гілочку, яку отримала вперше, швидше за все - це була новинка. Гілочку я розділила на менші шматки, які потім порозкладала у потрібних місцях. Тим самим доповнила і витягнула композицію.


Окрім чіпику використла мереживо для ніжності та повітряності композиції, а також вощений шнурок для динаміки


На останок додала топінги та бризки, які допомогли об"єднати увесь декор в єдину композицію. 
Ось так легко та приємно відбувався мій процес створення цієї листівки))



З вами була, Людмила Половинко