14 жовтня 2020

Подарунковий конверт від Людмили Половинко та Скрапочка

   Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, з новим натхненням для вас, а маю вам показати конверт з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.




 
Нещодавно я подивилася майстер клас однієї американської майстрині з створення декору із обрізків паперу, і як результат зробила набір декору і його ж взяла в роботу. Завжди не уявляла для чого такий декор роблять і як його потім використовувати в роботах, але надихнулась перегляненим МК і приступила до роботи.


Цей декор робила з залишків від попередніх проектів - це моя улюблена тема)) використати усі обрізки щоб нічого не залишалося. Тут в мене пішли найменші обрізки, які було шкода викинути, але і використовувати не було вже куди. З найменших шматків я нарізала прапорці, кружечки, а все можливе повирізала і потім використала для декору. 


Саме з такого декору я і зробила свій конверт, додала чіпиків, мережива, в кінці нанесла топінг та бризки і все готово. Завдяки тому, що між кожним шаром я давала картом і припіднімала наступний шар, потім мені в ці простори на готовій роботі вдалося додати додатковий декор і доповнити свою композицію.
 

Між цими шарами я додала чіпик гілочкиквіточки та мереживо, а на останок, додала улюблений топінг чим і об"єднала все в одну композицію. 


Такий підхід з завчасної підготовки декору ідеальний варіант для створення альбому. Ось так використавши обрізки паперу, можна створити різноманітний декор для своїх робіт.

З вами була, Людмила Половинко.