26 жовтня 2020

Огляд посилки від Скрапочка та Людмили Половинко

    Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.




Я великий любитель рамочок, тому кожна моя покупка обов"язково починається з рамок, а цього разу я взяла нові для мене дизайни, а саме рамка овальна мереживна,  рамка кругла мереживна  , рамочка старовинна та рамка більш стримана та модернова.



Цього разу моя посилка також складалася з індивідуального замовлення. Так, так, якщо ви ще не знали, в магазині  Sкрапочка є така можливість. Для одного свого альбому я замовила написи та цифри місяців для дитячого альбому. А ще скоро буде початок нового року, а саме тоді я щороку роблю календар на новий рік.Цього разу не планую зраджувати своїм традиціям і також зроблю, саме для цього мені знадобляться написи місяців року.

Ще вирішила спробувати такий чіпик, як мереживні кутики, думаю, що вони гарно будуть виглядати у роботі.


Наступна купка з чіпиками на дитячу тему, які скоро поселяться в моєму дитячому альбомі) 
Тут в мене є єдинорожка, дитячий напис хлопчик та дівчинка на англійській мові, веселка, кубики  та ванна з малюком






Також люблю такі універсальні чіпики, як завиток та візерунок, які часто додаю в композицію у альбоми



А також взяла написи для своїх робіт З днем народження на українській та російській мові, напис Разом назавжди та дерев"яну заготовку Улюблені рецепти.


Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.



З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар