18 жовтня 2020

Натхнення до завдання "3 в рядок" ОЕ - Музика від Вікторії Рудман та Скрапочки

                                                            Привіт!

З вами Вікторія Рудман.  І я до вас з натхненням до нашого завдання "3 в рядок" ОЕ - Музика. Зі мною прийшов надихати наш спонсор - виробника чіпборду Sкрапочка.





Це завдання наче створене для мене, адже я музикант) І зробити роботу на музичну тематику - бальзам для моєї душі) Я вирішила зробили холст в стилі мікс-медіа.




Почалося все із чіпборду від Скрапочки - ноти.
Тоді я зробила скрипічний ключ із шнура з проволокою.





Із обов'язкових елементів я взяла фарби, спреї, текст, чіпборд, листок.
Також використала чіпборд рамку весняну








Усі кракелюрчики, текстурні пасти, алкогольні чорнила, фарби, спреї, трафарети, - все це крутилось, вертілось у моїх руках, доки не вийшов ідеальний для моєї задумки фон))
Також для фону використала штампи - кракелюр, газетний, кленовий листочок і ноти.


Надихайтесь і приєднуйтесь до нашого завдання!
Ваша Віка♥









Немає коментарів:

Дописати коментар