23 червня 2020

Огляд посилки від Скрапочка для Людмили Половинко

Привітики.
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.


Почну з того, що в магазині  Sкрапочка є розділ з шикарними 3Д заготовками, я завжди його оминала увагою, так як не знала куди застосовувати такий чіпик, але це фортепіано мене надихнуло на створення весільного меджик боксу ))

А ще є можливість замовити метрику для новонародженого малятка з написаним іменем на усіма важливими замірами та датами.    Також з індивідуального замовлення в мене був напис ім"я малятка для альбому.


 І наскільки мене вразила швидкість виконання замовлення, що я просто не очікувала так швидко його отримати. Посилка ретельно упакована, що жодний чіпик в процесі транспортування не має можливості пошкодитись. А ще чому я люблю цей чіпик, так це через те, що він йде на підложках, що також униможливлює його пошкодження.



В магазині є предсталені шикарнезні чіпики на дитячу тему і саме вони є моя велика любов)) Цього разу я взяла собі набір з матусині скарби, але так як я не роблю таких коробочок, тому обов"язково викориаю ці чіпики в альбомі. А також рамочку з короною для альбому для маленької принцеси.


Я не додивилась розмір цієї рамки, планувала діти іі на листівку, але тут мене чекала несподіванка)) Рамочка великого розміру і тепер буде чекати на новенький альбом, щоб посісти почесне місце на його обкладинці.


А також поповнила запаси своїх давно полюбивших рамочок, які неодноразово викристовувала в своїх роботах. Усі рамочки можна знайти в роділі Рамки, їх там є величезна кількість на будь який смак і під будь-який проект)


  І мої улюблені романтичні написи  українською і російською мовами, можна знайти у відповідних розділах.


З вами була,  Людмила Половинко.