04 червня 2020

Солодке натхнення до Завдання "3 в рядок" ОЕ - Солодощі від від Олени Базюк, Скраппосиденьки та Sкрапочка

Літні привітики вам!
Сьогодні надихати буду вас я, Олена Базюк,
Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки"та Sкрапочка.
В мене для вас солоденьке натхнення до нашого смачного завдання 
"3 в рядок" ОЕ - Солодощі.
Я зробила зефірну коробочку для смаколиків)



В такій коробочці можна зробити приємний і солоденький подарунок,
навіть просто так для настрою) Особливо, коли смаколики зробити самому)
І по завданню мій рядочок: солодощі (цукерки) - мереживо - квіти - штампи - шнур. 

Матеріали для коробочки я використала з магазину Скраппосиденьки ("Скраппосиденьки")
В дівчаток великий вибір усіх скрапматеріалів і детальок, а ще там регулярно організовують круті СП закупи) Вам сподобається)

 А такий милий і кумедний чіпик є в магазині нашого спонсора Sкрапочка.
Подивіться які позитивні і кумедні ці маленькі дівчатка, а радісні зіроньки, 
просто мімімі...


Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!

Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар