09 червня 2020

Натхнення до Завдання "3 в рядок" ОЕ - Солодощі від від Лєни Рукодільник, Лавки Совушки та Sкрапочка

Привіт усім!

Ви н адихнулись вже нашим солодким завданням Завдання "3 в рядок" ОЕ - Солодощі?
Якщо ще у роздумах, то я, Лєна Рукодільник, прийшла Вас надихати своєю "Книгою солодощів" разом з нашими спонсорами Лавка Совушки  та творча студія Sкрапочка.



Всі ми любимо солодке))) Хтось може меньше, хтось більше. А для когось і просто ябуко це солодке. Я люблю солодке, але звісно не всі підряд тортики і тістечка. Я люблю солодке, коли більше крему і менше тіста)))
От і для таких рецептів, я зробила собі "Книгу солодощів", бо я ще й люблю пекти)))
Мій рядок: ОЕ-солодощі, принт в горошок та шнур з підвіскою (у вигляді закладки)









Отже, нагадаю завдання та правила!

Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу з ОЕ - Солодощі
та обрати будь який з цих додаткових елементів  - 2 на вибір:
 мереживо, квіти, принт в горошок, штампи, шнур, сизаль.

Правила:
Ваша робота має бути новою і нецифровою. У Вашому пості має бути банер і посилання на завдання. Максимальна кількість завдань, в яких ви можете брати участь - це п'ять. В завданнях зі схожою темою чи схожими обов'язковими елементами брати участі не можна. Доставка призів за кордон за рахунок переможця.

Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар