06 червня 2020

Кулінарна книга натхнення до Завдання "3 в рядок" ОЕ - Солодощі від від Людмили Половинко, Скраппосиденьки та Sкрапочка

Привітики
Сьогодні надихати до нашого солодкого завдання буду я, Людмила Половинко, і покажу вам свою новеньку кулінарну книгу, яку я робила з матеріалів з магазину Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки") та чіпиків Sкрапочка .




Для декору обкладинки я використала фоновий чіпик соти, який в мене асоціюється з солоденьким медом, фонові круги, а також ускладнила композицію чіпиками квіточками, маленькими квіточками та гудзиками.


Що придумати для нашого завдання я і не задумувалась, тому, що давно хотіла зробити кулінарну книгу з колекції "Вкусные рецепты" від Скрапмір. З цього паперу я робила багато робіт, а от кулінарна книга в мене перша)).

Мій рядок обов"язкових елементів: солодощі (торт), мереживо, квіти, штампи.


В книзі у мене є п"ять розділювачві: Салати, Супи,  Другі страви, Десерти та Консервування, для декору яких я використала листок з вирізалками, тегами та конвертам


 Основу під декор я зробила з обрізків цієї ж колекції, які залишились після формування сторінок кожного розділювача, а також обрізків від інших колекцій та інших проектів.


З листка з сотами, який в мене асоціюється з солоденьким медом я вирізала тежики, які також використала у композиції . Також навирубала вирубки з крафт картону, щоб підтримати потертий стиль колекції.


  Я фанат швейної строчки, тому кожен розділювач в мене прошитий по периметру, а також в деяких місцях композиції.


 Увесь декор я клеїла на клей Фокус від Євгенії Курдибановської, який я використовувала вперше, але все добре тримає)).


 Акценти я розставляла за допомогою ягідок, які повирізала з цієї ж колекції паперу. Люблю використовувати папір на всі 100 відсотків, що допомагає дотримуватись палітри колекції.


Обкладинка моя зроблена з палітурного картону, який є міцним і добре підходить для цього діла.


Блок я зробила самостійно з цупкого паперу і зверху його проклеїла палітурним клеєм від Фабрика декору, тому кожна сторінка, при потребі, легко відривається.  Блокнот можна використовувати для ескізів чи записів, на що буде бажання у майбутнього користувача)

З вами була, Людмила Половинко.