12 червня 2020

Огляд посилки від Вікторї Рудман та Скрапочки

Привіт усім!
І нова порція матеріалів)


Чи користуєтесь ви підставками під телефон? Я - так) Більше скажу, уся моя сім'я, а вже й родина "підсіла" на ці крутезні підставки)) Цього разу із завиточками та пандою


Також мені запала в душу ця палета♥ Ну просто ідеальний аксесуар для фото)


Вона зовсім як справжня! Тільки маленька і витончена)


Ловці снів - то моя окрема любов♥ 
Манять мене ці цікаві рукотворні висюльки)) Для створення їх замовила Заготівлі "Ловець снів" - маленькі. Також написи завжди у пригоді) Цього разу Чіпборд напис Разом назавжди .



Чіпборд Ключ я вже замовляла. Але Захотілось по-новому його показати)


А цей Чіпборд Ажурний  годинник  - це неймовірна краса! Просто витвір мистецтва.



Ось такі нові скарби у мене)
Ви ж теж надихаєтесь матеріалами, правда?))
Ваша Віка♥

Немає коментарів:

Дописати коментар