19 жовтня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник та ScrapJoy


Привіт-привіт!

З Вами Лена Рукодільник та ScrapJoy - територія скрапбукінгу і ми прийшли до Вас новим натхненням;)


Я неймовірно люблю вирубку та різноманітні вирізалочки. Тож, коли я тримала в руках колекцію двостороннього паперу 20х20см від Scrapmir Tenderness з магазину ScrapJoy, у мене в голові склались вже такі маленькі листівочки – скраплінки. Я ще не робила їх, але тепер закохалась у ці міні. Також для декору я використала та такий впізнаваний чіпик виробництва ScrapJoy, а саме: Чіпборд "Гілочка 1", Гілочка 9.















 Ну от такі вони скраплінки вийшли у мене. Сподіваюсь, Вам сподобалось їх розглядати. А за такими класними матеріалами, я запрошую Вас до магазинчику ScrapJoy - територія скрапбукінгу
  
З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapJoy.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар