01 жовтня 2019

Натхнення від ScrapJoy, Cherrylana designs і Лєни Рукодільник

Привітики всім!

З Вами Лена Рукодільник, ScrapJoy - територія скрапбукінгу та Cherrylana designs і ми прийшли до Вас новим натхненням;)




Осіння пора певно одна з тих пір року, яка мене особисто надихає своїми барвами та неймовірними кольорами. Так і вийшло у мене із створенням подарункового конверту. З вибором кольорів у мене зішлись думки з набором двостороннього паперу 20х20см від Scrapmir Tenderness та ще для фону мені надзвичайно підіграли штампи від Cherrylana designs"Квіточка 1" та "Квіточка 2" з набору "Inspire" і Штамп "Лист півонії". для декрору я використа чіпики від ScrapJoy Гілочка 10 та Гілочка 1














Ну от такий конвертик у мене вийшов! Сподівюсь, що було цікаво та нидихаюче!
З Вами були Лена Рукодільник, ScrapJoy - територія скрапбукінгу та Cherrylana designs
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар