25 жовтня 2019

Огляд посилки від магазину "Лавка Совушки" для Тетянки

Всім осінній привіт!
Сьогодні з Вами Тетянка та моя посилка від чудового магазину "Лавка Совушки"!


Свою посилку я отримала запакованою в ніжний рожевий папір. Відкривала її наче новорічний подарунок))


Для своєї творчості я обрала зимово-теплі вязані квіточки та листочки

Також до мене приїхали фольговані листочки. Вони чудово доповнять роботи на святково-новорічні теми:

І звісно ж папір! Весняний набір "SPRING BLOSSOM" від Фабрики Декору:



Та більш актуальний - зимовий набір "Huge Winter" і набір висічок до нього виробника Фабрика Декору:



Отож незабаром чекайте на мої зимові роботи (і трішки весняних))). 
І ще раз дякую магазину "Лавка Совушки" за цю посилку!
Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар