04 жовтня 2019

Альбом з пташками від Sкрапочка, Scrapbooking-Ukraine та Людмили Половинко. Натхнення до завдання

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій альбом для маленької дівчинки який я підготувала для нашого нового завдання з чіпиків Sкрапочка,  та інших матеріалів з магазину Scrapbooking-Ukraine .



 

 Темою цього альбому є маленькі милі пташечки, які так солодко та ніжно цвірінькають своїм батькам).

 На обкладинці я використала чіпик колясочку в якому поселилася маленька чудо-пташечка.  Практично усі чіпики я покривала рожевою глітерною фарбою, що дадає альбому яскравих і мерехтливих акцентів, а також його зміцнює. Для декору обкладинки також використала фішку з зображенням сови від СкрапМір.


Альбом зроблений в надійному і мегаміцному прошитому переплеті, що дає змогу зберегти його на довгі роки.


В альбомі є шість розворотів, куди вміщається величезна кількість фотографій. Є кишеньки для ще більшого вмісту фото, а також зберігання бірочок, тестів та інших дорогих пам"ятних речей.


Чудовим доповненням до композиції стали фонові чіпики сердечка, які знайшли місце в дитячому альбомі.



Дитячий набір чіпиків я купую вже не вперше і активно його використовую у своїх альбомах. Цього разу не вийняток)), чарівні шкарпеточки також з цього набору.



Для декору свого альбому я використала вирізалки та карточки з колекцій My tiny sparrow girl від Фабрика Декору, які купувала в магазині Scrapbooking-Ukraine.


Брадси, вощений шнурок та епоксидні наклейки, які використовувала в своєму альбому також з магазину Scrapbooking-Ukraine.




Я пройшла повз  фонового чіпика милих зірочок, які також знайшли своє місце в альбомі.





Альбом я робила з збірного паперу із різних колекцій, який підбирала під кольорову гамму своїх вирізалок.










































 Ось  ще ось таке ніжне зіркове ліжечко поселилося в моєму альбомі. А хто в ньому може спати, як не маленька зірочка.




 І зворотня сторона альбому:




Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар