21 жовтня 2019

Огляд посилки від ScrapBox і Людмили Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко . І я прийшла показати, свою посилку  від нашого спонсора виробника чіпборду ScrapBox.





Чіпборд  ScrapBox славиться своїми мереживними та вишуканими дизайнами. В магазині можна знайти чіпик, ножі для будь-якої роботи.

 Подивимося, що саме я отримала в своїй посилці? 


В  ScrapBox є численна кількість рамочок на будь який смак і випадок, а така рамочка з завиточками стане окрасою альбому чи листівки.


Такого плану 3Д чіпика я ще не мала, він особливо ефектно виглядає, коли його пофарбувати різними кольорами.


Пригадую, колись для того щоб зробити шейкер я склеювала висічки між собою, що забирало багато часу, а тепер в магазині можна знайти різноманітні чіпики-шейкери.


Я, як вишивальниця з великим стажем, не можу залишити поза увагою чіпик з місцем для вишивки. Люблю і часто використовую декор ручної роботи в своїх альбомах та листівках. Саме такі елементи і додають особливого шарму та затишку кожній роботі.



   Від дизайну цих чіпиків я в захваті. Мереживні дизайни не залишать байдужим жодне серце.
Чіпборд на тему Нового Рокку та Різдва можна знайти в цьому розділі.

З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар