03 липня 2019

Натхнення з ScrapBox та Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко,  з провансовим натхненням з чіпиків від  магазину  ScrapBox.



Насамперед пропоную переглянути відео огляд альбому:





Тема Провансу займає в моїй творчості особливе місце. Окрім того, що вона в мене викликає особливі теплі відчуття, ще й мені щастить на замовників, з таким же відношенням до цієї теми.






 Цього разу я до вас з альбомом Прованс, який я творила з особливим натхнення та любов"ю.

Насамперед, пропоную подивитися відеоогляд альбому, а вже потім приступити до перегляду фотографій.





Центральним елементом на обкладинці мого альбому посіла мега затишна та делікатна рамочка з квітами, яка не залишила моє серце байдужим. Довший час вона лежала в моїх запасах і чекала на свій зоряний час.))






 Фішка мого альбому - це в"язані квіти,які зустрічаються на кожній сторінці альбому. Вони виступають не лише окрасою альбому, а й виконують роль анкерів і тримають відкидні елементи і підложки. Так як ці квіти не втрачають свій вигляд їх можна зминати і відгортати, як душа забажає)).









На кожній сторінці альбому в композиції я додавала різний чіпборд, але переважно в мене флористична тема. Я використала маленькі гілочкигілочки більшого розміругілочки з квітамифлористичний набір з півонійнабори мініатюрних квіточок та квіточок з гілочкамигорнятко з квітамирамочка з квітами, набір чіпиків.










Для декору свого альбому я ще використала відбитки штампів на крафтовому папері, які потім вирізала. А також висічки та вирізалки з набору паперу.

 І зворотня сторона:




З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар