04 липня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Фабрики Декору та Скрапочки

Привітики!!!

З Вами знову я, Лєна Рукодільник і наші чарівні спонсори - викобник скрапових матеріалів Фабрика Декору та виробник ніжного чіпборду – магазин «Скрапочка»
І прийшли ми знову надихати Вас!




Як ви знаєте у нас стартувало нове завдвння  "Палітра - Море кличе!", тож я і вирішила бвльш детальніше показати Вам свою листівку та які матеріали наших спонсорів використані в роботі. 
Я вже не можу дочекатись, коли знову поїду  у відпустку - на море!!!
І моя листівка так і кличе - "Відвези мене на море"!!!Матеріали від Фабрики декору -  скраппапір "Sea breeze" 20x20см та набір висічок, коллекция "Sea soul", від виробника чіпбордів Скрапочка - Чіпборд Мережа морська











Я сподіваюсь, що і Вам припали до душі використані мною матеріали, тож з радістю запрошую до магазинів наших спонсорів за солоденьким.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар