02 липня 2019

Завдання Палітра - Море кличе! Частина 1

Привіт-привіт!!!
"Зрозумій, на небесах тільки й говорять, що про море. Як воно нескінченно прекрасне. Про захід сонця, який вони бачили. Про те, як сонце, занурюючись у хвилі, стало червоним, мов кров. І відчули, що море увібрало енергію світила в себе, і сонце було приборкане, і вогонь вже догорав у глибині. Стоїш на березі і відчуваєш солоний запах вітру, що віє з моря. І віриш, що вільний ти, і життя лише почалося. І губи пече подруги поцілунок, просочений сльозою... А ти? Що ти їм скажеш? Адже ти жодного разу не був на морі. "
Мабуть це один з найпрекрасніших розповідей і фільмів про море)
Знаєте звідки це?
Класний фільм "Достукатись до небес". 
Хто не дивився - подивіться і поділіться враженнями)
І в нас Завдання Палітра - Море кличе!


Завдання
Ви можете створити будь-яку рукодільну роботу,
використавши мінімум ТРИ кольори з палітри завдання.


Ловіть першу порцію Натхнення!

Робота Запрошеного дизайнера:

Альона Шевченко
Всім привіт!
Дякую Артклубу за можливість подизайнити для цікавого завдання.
І як же така гарна і надихаюча палітра могла не покликати мене до моря? Миттю подумки опинилася на морському узбережжі, де мене вже чекали непосидючі рибки і галасливі чайки. А зверху щедро і гостинно припікало полудневе сонце. Рибки прикрасили обкладинку моєї морської фотопапки. Всередині неї оселилася чайка, яка в польоті загубила свою пір’їнку. Пір’їнка ця, насправді, голубина, але мені так приємно уявляти, що я знайшла її біля моря :) Неймовірної краси жовтогаряча квітка від ТМ Iris на обкладинці символізує те саме палюче сонце. Хоча інколи вона мені більше нагадує піщану дюну на березі моря. Фотопапку я так і назвала – «Сонце, море і пісок». Її прикрашає стильний крафтовий чіпборд від Фабрики Декору і тендітна гіпсова рамочка від ТМ Iris.





Всем привет!
Рада принять приглашение и представить работу в качестве приглашенного дизайнера!)
По заданию я подготовила открыточку ко Дню Рождения.






Роботи нашої ДК:


Море... певно усі люблять поплюхатись у хвилях, чи насолодитись свокійним штильом, так, щоб було видно дно. Я вже не можу дочекатись, коли знову поїду  у відпустку - на море!!!
Тож моя листівка так і кличе - "Відвези мене на море"!!!
у роботі використані матеріали від Фабрики декору, виробника чіпбордів Скрапочка та мої улюблені квіточки від Іріс-скрапбукінг






Olena Bazyuk
Літо...сонце...море...пісок...і відпустка)))
Я дуууже люблю море, його бриз, його шум і енергію)
В мене для завдання серія АТС про море)









Ух, як мене море кличе, ви не уявляєте) Для нашого відпочиваючого завдання я зробила маленький холст в кольорах палітри.



До речі, найбільша мушля з пластику, але я її так зафарбувала, що вона навіть на дотик здається справжньою.


Русалку помітили?



Спонсори:

Сподіваємось, що призи від наших спонсорів спонукатимуть вас до активної творчості! 
Запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від одного з наших спонсорів.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;)) 
А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників за допомогою Randomus. 

Магазин товарів для скрапбукінгу Scrapbooking-ukraine дарує подарунок

Інтернет-магазин Iris-Scrapbooking дарує 
2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує подарунок
(доставка за рахунок отримувача)

Виробник штампів для скрапбукінгу - Cherrylana designs 
надає знижку 10% на купівлю штампиків

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн

сертифікат на 100 грн

Правила участі в завданні:

♥ Необхідно використати мінімум ТРИ кольори з палітри та створити будь-яку рукодільну роботу. Завдання рукодільне, можна   не тільки скрапити, а й шити, вишивати, в'язати, малювати, декупажити тощо; 
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання; 
♥ додатись в лінки до 02 серпня
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та обиремо ЗД; 
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікаці результатів завдання.


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.08.2019 року.






Немає коментарів:

Дописати коментар