24 липня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільний та Скрапочки

Привітики усім!

Я,  Лєна Рукодільник і наш чарівник-спонсор - виробник класнючого чіпборду – магазин «Скрапочка» прийшли знову надихати Вас! 



Я дуже люблю міксмедіа і для цього має нахлинути натхнення від приходу якого виходять клані речі, на які ти потім дивишся і не віриш, що то зроблено своїми руками. Але ця магія фарб та форм роблять просто неймовірне)))

Тож, я знову вирішила попрацювати з фарбами і формами. і в мене вийшла ще одна скарбничка. А крім використаних фарб, я використала надзвичайно класний фоновий чіпик "Фоновий квадрати" та "Трикутники" від нашого незмінного спонсора, виробника чіпборду «Скрапочка».

 

 













 










Сподіваюсь, що моя робота Вас надихнула і у Вас виникне бажання по експериментувати з фарбами! Та не забувайте за фактури, їх неперевершено створюють чіпики від «Скрапочка».

Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар