08 липня 2019

Огляд посилки від Sкрапочка для Людмили Половинко

Привітики.
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками на липень від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.









Жодна моя посилка не обходиться без флористичних чіпиків, які я найчастіше використовую і які в мене закінчуються найшвидше.






Так як я люблю робити квіткові романтичні роботи, тому флора мені завжди потрібна, а що за квіткова робота без різних за розміром метеликів. Це також моя не перша планшетка з метеликами. 




А далі йдуть чіпики різні за темою для інших робіт, які в планую робити в близькому майбутньому.




Скажу по секрету, ці ключики вже поселилися на одній моїй роботі, яку ще не можу вам показати, але скоро буде.))




А як влітку обійтися  без музики та нотних ключів.





Для своїх робіт на дитячу тему я взяла такий чіпик: дитячий набір, відбитки ніжок, гудзики і плівка для майбутнього дитячого альбому. 


Такий набір є ідеального розміру, чіпик з якого можна використати як для альбому так і для листівок.




Літо час для подорожей і тревелбуки розлітаються, як пиріжки)). Тому саме час запастись чіпиком на тему подорожей.




До кожної посилки в магазині Sкрапочка докладають інструкцію з правилами використання чіпика. В якій можна знайти рекомендації щодо приклеєння та витягання чіпика з основи та іншу цікаву інформацію.






З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар