10 січня 2019

Натхнення від спонсора ScrapJoy та Людмили Половинко

Привітики!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко продовжую творити з нашим спонсором магазином  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».  Для вашого натхнення я підготувала кулінарну книгу з кулінарної колекції паперу "Мои вкусняшки" від Art Land. Люблю цю колекцію, там настільки широкий вибрі вирізалок та висічок, що вона може задовільнити будь-якого гурмана.







Чіпик напис "Смаколики", що є на обкладинці, я покрила клей-лаком для практичності у використанні.






В блокноті є п"ять розділювачів: Закуски салати, Перші страви, Другі страви, Десерти випічка напої, Консервування соуси.



З висічок можна скласти композицію на будь-який смак. 



Кожен розділювач прошила по периметру, а також додала строчку в композицію, що додало відчуття завершеності. Для акцентів використала зелені паєтки. 















 І зворотня сторона:





Блок для блокноту я прошивала сама і тут мені в нагоді став клей палітурний від Фабрика Декору, яким я його проклеювала. Увесь інший папір і декор клеїла на клей універсальний від ScrapEgo.

Немає коментарів:

Дописати коментар