07 січня 2019

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine для Лєни Рукодільник


Привіт-Привіт!

А я, Лєна Рукодільник, знову до
Вас з черговою порцією огляду скрап-посилочки від нашого спонсора, магазину Scrapbooking-Ukraine.





Ну що ж, давайте я Вам розповім про те, що саме отримала я в посилочці від нашого супер-спонсора Scrapbooking-Ukraine.

Отже, я привіт крию трішки завісу що я саме буду творити, адже Ви й самі зараз здогадаєтесь:
Ну і трішки для різноманітності декілька листів та квітів від Prima, ну а як без неї:


А також лист двостороннього паперу Chic, 30х30 см від Kaisercraft




















 Ну що ж, от я все й показала і розповіла,
сподіваюсь Вас надихнули мої скрап-скарби і Вам таки щось припаде до душі і я
знаю де це можна знайти. Тож ласкаво прошу до магазину
Scrapbooking-Ukraine.

А З Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!