11 січня 2019

Огляд посилки від Sкрапочка та Лени Рукодільник


Привіт- привіт!!

Сьогодні я, Лена Рукодільник, знову з оглядом посилочки від нашого спонсора, магазину Sкрапочка.



Про мою любов до чіпборду можу писати і розповідати годинами. Це ж такий необхідний та не замінний об’єкт, який потрібен майже у кожній рукодільній роботі. Він універсальний та стає прикрасою навіть в чистому вигляді, без усілякої обробки. А якщо це ще чіпборд від магазину Sкрапочка – це взагалі супер! Тож цього разу я обрала чіпборд з розділу «кулінарія», який став основним. Дуже хочеться мені щось зробити кулінарне)













А ось і повний список всіх чіпиків, які Ви бачите на фото.
 Також, для різноманітності, я ще обрала чіпики з розділу «Стімпанк», хочеться зробити щось цікаве та нестандартне, тому якраз такі чіпи підійдуть для відтворення таких задумів.
 І все ж таки не оминула я знову розділ з «3D» моделями (з картону) та доповнила свою колекцію тими ж будиночками та ще й лавочкою)

Ну що ж, от я Вам і показала свою посилочку з чіпбордом, надихає, правда?
Сподіваюсь Вам приглянулися чіпики, тож мерщій на сайт магазину Sкрапочка за замовленням.


 А з Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар