27 січня 2019

Натхнення від Лєни Рукодільник, Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка


Привіт-Привіт!

З Вами Лєна Рукодільник з натхненням з матеріалів від наших спонсорів: магазину товарів для рукоділля Scrapbooking-Ukraine та виробника чіпборду Sкрапочка.




 Цього разу я підготувала для Вас натхнення у вигляді міні-блокнотику для запису швидких рецептів. Я неодноразово шукаю ті щоденні рецептики піци чи якогось соусу, якими користуюсь найчастіше. І хоч я їх і пам’ятаю, та все ж таки для страховки люблю під рукою мати той рецепт для впевненості. Тож, щоб не шукати такі рецепти, я й вирішила зробити для них такий міні-блокнот на підставці, щоб нічого не шукати.









 А для створення такого красунчика я використала матеріали, що отримала я в посилочці від нашого супер-спонсора Scrapbooking-Ukraine, а це - Набір скраппаперу Soul Kitchen, 20x20см, Фабрика Декору.

Сподіваюсь Вас надихнула моя робота, і Вам потрібно буде щось підкупити для виконання подібного блокнотику, то підкажу де можна їх знайти. Це магазини Scrapbooking-Ukraine та Sкрапочка.

P.S. Продовження кулінарної теми чекайте у моєму наступному пості)
 
А З Вами була Лєна Рукодільник та Art Club UA.
До наступних зустрічей.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар