17 січня 2019

Натхнення зі спонсором Scrapbooking-Ukraine від Марії Дворак

Сьогодні з вами буду я - Maria Dvorak. Перша цьогорічна ластівка синичка завітала на мій робочий стіл. Спочатку гадала, що листівка буде новорічною, а по закінченню зрозуміла, що вона універсальна;).
При створенні листівки використала матеріали надані постійним спонсором - Scrapbooking-Ukraine.


Листівка А 6 формту - мені найбільше подобається створювати саме такі;). В основі папір Dainty від Kaisercraft, а у слоях папір Sandy Toes та картки з Receive. Взагалі, коли я отримала цю колекцію, планувала з неї ніжні роботи, але зворотня сторона надихнула мене більше.



Чомусь минулого року мені геть не вишивалося й я дуже зраділа, коли хрестики самі напросилися в роботу ;). Декілька годин пошуку дизайну, медетування над меланжовими ниточками (отримала у подарунок у чашковому обміні від Марини ) й топсики прикрасили не лише листівку, а й фотофон.




Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар