06 липня 2020

М"ятний магніт від Людмили Половинко, Лавка Совушки та Скрапочка. Натхнення до завдання

Привіт, друзі!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій м"ятний магніт на холодильник, який я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.
Я люблю на кухні мати свій блокнот, куди можна записувати список продуктів на натупний тиждень. Такий блокнот найкраще прикріпляти на холодильник за допомогою магніту, він завжди знаходиться на своєму місці і не закидається у якійсь шухляді.






Свій магнітик я робила для натхнення до нашого м"ятного завдання і з дошки я взяла палітру, а саме: в мене м"ятний та рижий колір, які ідеально поєднані в цій колекції від Мінтай.


В своїх роботах я використовую багато шарів паперу і для того щоб вони не були плоскими, я між тими шарами додаю палітурний або пивний картон, який додає повітря мій слоями. І щоб хоч трошки розбавити усі ці паперові шари я додала ембосинг на кальці, шифонові квіточки та мереживо. Тут в мене є бавовняне мереживо, яке я часто люблю рвати на шматки і в результаті маю гарненькі ниточки, які додають динаміки в роботу. Для динамічної композиції я ще додала декілька ниточок сезалі, яка граційно виглядає зза квіточок. 
 Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.

Для різноманітності композиції додала чіпик завитки та гілочку, які виглядають з під квітів))

 Для натхнення покажу вам ще свою полянку квітів, які я робила для цієї роботи. Але я так захопилася процесом, що наробила забагато квітів)). Тому будуть скоро ще роботи в цій кольоровій гаммі)). 




Чекаємо на вас у нашому новому завданні!!

З вами була, Людмила Половинко.