11 липня 2020

Натхнення від Лєни Рукодільник, Лавки Совушки та Скрапочки

Привітики всім!

З Вами Лєна Рукодільник і я до Вас разом з нашими спонсорами магазинчиком Лавка Совушки та виробником чіпборду Sкрапочка прийшли надихати новим ніжним натхненням у вигляді коробочки для альбому.




Я вважаю, що альбоми можна зберігати не лише просто на поличці, а й в коробці. Таким чином він не вигорає, не вицвітає та не пилиться. Залишається таким, який він і створився)От якраз завдяки нашим спонсорам @lavka_sovushka та @scrapochka, я змогла підібрати матеріали, що ідеально підійшли під мій альбом.












В роботі використала чіпик від Sкрапочка:
Чіпборд Рамка ажурна
Чіпборд Ажурний куточок
Чіпборд Польові метелики

від магазину Лавка Совушки:



Сподіваюсь, Вам сподобався мій спосіб зберігання альбому) А за крутими матеріалами  ласкаво прошу до наших спонсорів Лавка Совушки та творча студія Sкрапочка за покупочками, адже прогулюючись сторінками їх інтернет магазину, натхнення приходить ще більше).

Немає коментарів:

Дописати коментар