14 липня 2020

Огляд дизайнпосилки від м.Лавка Совушки та Вікторії Рудман

Привіт!
З вами Вікторія Рудман і чергова порція 
солодких матеріалів від магазинчику Лавка Совушки)

Кілька листів 30х30 см для форзаців, вирізалки та метелики - а хто їх не любить?)))



Замша смарагдового кольору. Ви не уявляєте, як цікаво вона змінює свій колір під різними кутами - то зелена, то бірюзова, то ось така неймовірна)


Без шкірзамінника мені теж важко "вийти" з цього магазину)))
Цього разу фіолетовий та чорний. А ще перепльотний матеріал. Вперше з ним стикаюся, цікаво буде попрацювати. 



Бачите, яка у нього текстура? Клас!


Стрічка із написами хоч і атласна, та все ж люблю її використовувати для зав'язок, вінтажних чи чоловічих робіт, адже сам принт на зворотній, матовій стороні атласу.


Також замовила індивідуальні макети з трансферної плівки.
Ось такий красивучий ловець снів.


Та кілька написів. Я обрала саме матову плівку. І знаєте - вона мені ай як подобається)))


І ось усі мої  свіжі покупочки:

Глянцевый переплетный кожзам. Цвет черный
Атласная лента с прописью. Цвет коричневый
Искусственная замша двусторонняя. Цвет изумрудный

Купуйте, надихайтеся, чекайте мої творіння)
Лавка Совушки та ваша Віка♥



Немає коментарів:

Дописати коментар