01 липня 2020

Натхнення від Людмили Половинко Скрапочка та Скраппосиденьки

Привітики
Сьогодні вас буду надихати я, Людмила Половинко, і покажу вам своі новенькі листівочки, які я робила з матеріалів з магазину Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки") та чіпиків Sкрапочка .




Часто після великого проекту, на робочому столі залишаються розкладені матеріали, яких не вистарчить на повноціну велику роботу, але з них можна зробити ще серію листівок і допрацювати усю колекцію до кінця. Я так часто роблю, не розкладаю обрізки по куточках, а одразу пускаю в роботу. 


Сьогодні в мене так склались листівки, які я зробила на одному подиху з матеріалів, які залишились після альбому. В основі моїх листівок є колекція " О, балет" від Скрапмір, яка ніжна і насичена водночас, яка надихає на нові ідеї, які лише сидати і втілювати в життя.


 Часто від колекції в мене залишаються карточки, а тут вирішила впустити іх в діло - використала їх як підложку для листівки, чого добро має пропадати)) 


Для декору листівки я використала вирізалки з листка для вирізання, а також чіпик рамочку, зірочки та напис "З днем народження" 


Для основи листівок використала білий і м"ятний листки з зірочками, а фон ускладнила за допомогою обрізків з листка в рожеву клітку

   
Я фанат швейної строчки, тому кожну свою роботу я прошиваю по периметру, але цього разу я настільки захопилася процесом, що забула прошити, тому намалювала строчку гелевою ручкою.


 Увесь декор я клеїла на клей Фокус від Євгенії Курдибановської, який я використовувала вперше, але все добре тримає)).

Шари в своїх листівках я припіднімала на палітурний картон, який також залишається після велих проектів.
З вами була, Людмила Половинко.