19 березня 2020

Огляд посилки від Katrinshop для Людмили Половинко

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою свіженьку меганатхненну посилку від нашого спонсора магазину Katrinshop


Коли я обирала для себе матеріали, випадково натрапила на неймовірно красиві ягідки зеленої чорниці. Рекомендую вам зайти на сайт і подивитися на асортимент ягід, там ще є дуже гарна синя чорниця, яка на вигляд, як справжня. Я тепер з нетерпінням чекаю на поповнення асортименту в магазині, щоб собі прикупити ці ягідки.


Також я поповнила запаси своїх ягідок і взяла білі ягоди горобини, які ідеально підійдуть для створення квіткових композицій. Зараз якраз настав час на створення таких квіткових композицій, тому ніяк не обійтися без метеликів, яких я вирішила поповнити свої запаси. Тому я взяла два листки для вирізання метеликів: Яблуневий цвіт від Вудшику та  Літній сад від Фльор Дизайн


Які ж квіткові роботи без квітів, вирішила я спробувати робити їх сама з фоамірану. В магазині вибрала два види білий та натуральний колір. Вони трошки різні за товщиною, тому буду пробувати і покажу вам потім результат своєї роботи. Для тонування квітів взяла пастель масляну зелену та суху пастель темно тілесного кольору.



І ось такі квіти в мене вийшли:



Ця посилка не обійшлася без неодимових магнітів, які беру у кожне своє замовлення, так як їх у роботі я використовую багато і часто вони в мене закінчуються у найневідповідніший момент. А ще вирішила розширити кольорову палітру своїх люверсів, маю різні номери, а ось золотий не було.


А ще взяла шпаківню з фанери для втілення однієї своєї весняно-квіткової ідеї.  А також для своїх літніх тревелів взяла шляпну резинку блакитного кольору, яку підбирала до однієї тревел колекції.





І на останок, покажу свій новенький фотофон, на якому я робила свої фото. Я часто роблю світлі роботи і фотографую їх на своєму світлому фотофоні, через що не має контрасту і все губиться. Але тепер я щаслива власниця нового дерев"яного фотофону))

Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.