11 березня 2020

Огляд посилки від Лавка Совушки для Людмили Половинко

Привіт, друзі!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою мега натхнену посилку з матеріалами для творчості з магазину Лавка Совушки 





Я люблю працювати з папером, тому основна моя покупка і є папір поштучно з різних колекцій. Я взяла декілька листків Ніжність з колекції So Loved з яких я планую повирізати квіточк, а також використати неймовірно гарну і ніжну зворотню сторону. А також я не могла оминути увагою листок з кроликами, які можна повирізати, а потім використати для декору альбому чи листівки.



До цієї ж колекції я взяла чіпики, які допоможуть урізноманітнити композицію.



Часто у своїх альбомах я використовую зав"язки чи хлястики і для цього я замовила бархатну стрічку рожевого та світло-коричневого кольору, які обов"язково будуть мені потрібними в найближчий час.



Я була б не я якби і цього разу не замовила собі мережива. Цього разу я взяла бавовняне мереживо, яке хочу спробувати рвати на частинки і використовувати в такому вигляді в своїх композиціях. Люблю коли ці натуральні ниточки виглядають з-за квіточки і додають динаміки та оживляють композицію.



 Для приклеювання паперу я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності. Тому і ця посилка не обійшлася без клею та неодимових магнітів, які беру у кожне своє замовлення, так як їх у роботі я використовую багато і часто вони в мене закінчуються у найневідповідніший момент.


Я не особливо люблю папір з фольгуванням, але листочки з фольгованого листка планую повирізати і використовувати в своїх роботах.





Для майбутнього тревелбука я взяла шляпну резинку, на яку в мене вже є плани у найближчому майбутньому.



Ось такою натхненною була моя посилка, матеріали з якої вже чекають на те, щоб я з ними попрацювала.




З вами була, Людмила Половинко.