29 березня 2020

Огляд посилки від Лавка Совушки для Людмили Половинко

Привіт, друзі!
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою мега натхнену посилку з матеріалами для творчості з магазину Лавка Совушки 




Я люблю працювати з папером, тому основна моя покупка і є папір поштучно з різних колекцій. Я взяла декілька листків Ніжність з колекції Tenderness та дощечки з цієї колекції, на цей папір в мене грандіозні плани, я вже давно мрію зробити великий весільний альбом.

А ще я не могла оминути увагою мега ніжних котиків з колекції Pur Pur від ScrapMir


До цієї колекції я ще взяла листки з квітами, гілочками та бульбашками. Квіти я обов"язково повирізаю та використаю для декору своїх робіт. З цієї колекції також взяла набір з висічками, які пригодяться у моїй роботі).



Під колір колекції з котиками я взяла середні квіти вишні мятного та блакитного кольору. Які ідеально вписались у палітру колекції.


Ще жодного разу я не купувала фатинової рюші, але думаю, що вона гарно впишеться на обкладинку альбому, а можливо, і на квіткову листівку.  І не могла я пройти повз приємної на дотик замші і також поклала її собі у кошик. Цього разу взяла колір латте.


 Для приклеювання паперу я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності. Тому і ця посилка не обійшлася без клею, який я беру у кожне своє замовлення, так як його у роботі використовую багато і часто він в мене закінчуються у найневідповідніший момент.

Ось такою натхненною була моя посилка, матеріали з якої вже чекають на те, щоб я з ними попрацювала.

З вами була, Людмила Половинко.