06 березня 2020

Натхнення до завдання від Людмили Половинко та Лавка Совушки

Привіт, друзі!
Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свою ніжну весільну листівку, яку я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки.





Для нашого березневого завдання у мене натхнення у вигляді весільної листівки, а надихнулася я розкішним білим платтям з великою квіткою. У своїй роботі використала квіти, мереживо і створила таку ж ніжну весільну листівку.


 Я люблю робити листівки з використанням різних матеріалів. Основне місце в них займає папір, а також є калька, мереживо та квіти, доповнюю композицію висічками та вирізалками.

Ось тут я використала штампінг на кальці білою пудрою, що додаєроботі особливої ніжності та легкості.



А ще я не уявляю жодної весільної роботи без використання мережива, яке додає особливої вишуканості та елегантності листівці. В магазині Лавка Совушки я знайшла мега ніжне мереживо на сітці та бавовняне мереживо, яке розрізала на частинки та додала в композицію.




До великої основної квітки використала ще додаткові троянди різних за розміром та кольором: тут є і рожева троянда та кремова квітка.





Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


  І останній та не менш важливий штрих у кожної моєї роботи - це топінги. Цього разу я використала: глітермікробісер  та бісер.




  



З вами була, Людмила Половинко.