09 грудня 2019

4 ЕТАП - Фінал СП Батл. Планер VS Вічний календар

Всім привіт!
Ну що ж ми з вами гарно потрудились і пофеячили)
Настав час показувати свою красу в довершеному вигляді)
Отже, наш завершальний 4 ЕТАП - Готова робота.



Ми дуже вдячні всім учасникам, що приймали участь і підтримали нас і вдячні нашим спонсорам, які подарують учасникам дуууже багато подарунків, тому з нетерпінням чекаємо ваші пости в завершальному етапі)

І поділіться з нами враженнями про наше СП - сподобалось вам чи ні, чи було корисне для вас і пізнавальне, що сподобалось найбільше?
Дякуємо кожному з вас!

Отже, фінал!
Протягом всього етапу ви матимите змогу роздивитися в деталях роботу кожного дизайнера. Не пропустіть наші пости!

Наші Планери
Ось мій планер, зроблений з матеріалів від наших чудових спонсорів: 
папір з магазину Katrinshop, штампи від Cherrylana designs, замша і шкірзамінник з магазину Лавка Совушки.
Всі детальки будуть окремим постом)





Людмила Половинко
Привіт, друзі.  Сьогодні ми маємо вже готовий планер, до нового календарного року підготувались завчасно.
Мій планер не буде звичним, він прошитий і обтягнутий тканиною, а зроблений з матеріалів Лавка Совушки. Більш детально покажу його згодом.



Ну от і готова робота. А як я робила, Ви зможете переглянути тут

Мій готовий планер! Готовий до нових записів та планів!



Наші Вічні календарі

Ольга Гереджук
Ось тепер мій календар в зборі. З двох боків календаря є вільне місце, де можна пристосувати невеличкі канцелярські матеріали. Прикрасою мого календаря став чіпборд від ScrapJoy.


Ось і мій пазл склався - календар завершений.
Зручний, простий та яскравий, для гарних емоцій кожного дня!
Мені допомагали Фабрика Декору та Cherrylana designs.

Вікторія Рудман
Вічний календар... Взагалі - класна назва!)
Заставляє задуматись: календар вічний, а життя - ні...
Я свій створила з допомогою матеріалів від наших спонсорів Скрапочки та  Cherrylana designs.




І нагадуємо вам про наших спонсорів, призи яких може отримати кожен з вас)
Лавка Совушки - сертифікат на суму 300,00 грн
А також для всіх учасників СП діє знижка в магазині в розмірі 7% 
(щоб отримати знижку, в коментарях до замовлення пишіть СП АртКлуб)

Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською
подарують приз з матеріалами від магазину


Скраппосиденьки подарують приз з матеріалами від магазину

Cherrylana designs подарує набір штампиків

Магазин Вирубка дарує знижку 20% на протязі місяця та
БОНУС-приз до замовлення


Iris-Scrapbooking дарує 2 набори квітів ТМ Iris на вибір

Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує
сертифікат на 100 грн


Успіхів вам і величезного натхнення )
Ваш Арт Клуб!!!

Чекаємо на ваші готові роботи до 15.12.2019 до 23:59 (за Києвом)
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Немає коментарів:

Дописати коментар