12 грудня 2019

СП Батл. Вічний календар з ScrapJoy від Ольги Гереджук.

Всім привіт
Сьогодні я, Ольга Гереджук, покажу Вам свій вічний календар, який творила для нашого СП. Зробила календар, щоб прикрасити свій стіл на роботі. Мій календар у вигляді будиночка, щоб він мені нагадував тепло і затишок в домі. 



Для свого календаря я склеїла коробочки з крафтового картону та оформила скраппапером, вирубкою. Місяці і числа приклеїла з термотрансферної плівки.


Основа мого календаря з картону, яка обклеїна скраппапером. А прикрасою календаря став лист для вирізання Mintay Papers "Cozy Evening" та чудовим доповненням послужив чіпборд від ScrapJoy ЧІПБОРД "ЗАВИТКИ" 2 ШТ.



З двох боків календаря є вільне місце, де можна пристосувати невеличкі канцелярські матеріали. 



Ось такий чіпборд я використала у своєму календарі:
Чіпборд "Завитки" 2 шт
Запрошую Вас відвідати чудовий інтернет-магазин ScrapJoy!


Натхнення вам та гарного настрою!
.
З Вами була, Ольга Гереджук.