22 грудня 2019

Новорічна листівка від ScrapJoy та Людмили Половинко

Привіт!
   Сьогодні я, Людмила Половинко, буду надихати вас на новорічний настрій своєю новою крафт листівкою. 

А листівку я робила з чіпиками від  магазину «ScrapJoy - територія скрапбукінгу»



Я люблю творити з використанням крафт паперу, він завжди додає роботі особливого тепла і затишку. Я часто додаю висічок з крафту, а цього разу вирішила спробувати використати крафт, як фон для листівки.



Для напису я використала новинку грудня 2019 року, яка особливо мені запала в душу.


 Основу листівки я покрила пастою та присипала глітером, фон ускладнила ембосингом білого кольору. Набір сніжинок також став у пригоді, їх я порозкладала по усій композиції. Що мені сподобалося, що в цьому наборі є сніжинки різного розміру, що дає можливість їх поєднувати їх між собою.


Також щоб витягнути композицію в низ я додала чіпик підвіску з новорічними іграшками, що додало мені нових елементів в роботі, а також урізноманітнило композицію. 

Заключним  елементом кожної моєї роботи є нанесення топінгів. В цій листівці я використала бісер, мікробіср та глітер для того, щоб додати роботі новорічного мерехтіння.

З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та весни у серці!