12 червня 2019

Огляд посилочки для Надії від Scrapbooking-Ukraine

Привіт, любі наші друзі!
Я вам сьогодні хочу показати першу частину моєї величезної дизайнерської посилки від нашого спонсора - магазину Scrapbooking-Ukraine.
Тут я зібрала скрап-папір, а наступного разу уже покажу декор.

У моїй посилочці був неймовірний Набір паперу "Magnolia in bloom" від Фабрика Декору, а також багато листків для вирізання, також від Фабрика Декору.
Я обожнюю такі листи, вони вживу виглядають неймовірно, а сам процес вирізання для мене дуже релаксуючий.
Ось які листки у мене:
Sensual love
Wedding of our dream
Spring blossom
Mysterious garden
Magnolia in bloom
Majestic iris
Tender orchid
Wild orchid
Puffy flaffy girl
Puffy flaffy boy












А ось що отримую після перегляду улюбленого серіалу і роботи з ножничками.


А щоб висічки не переплутались, я їх зберігаю у паперових конвертиках для СД-дисків.

Сподіваюсь, що я не втомила вас, до скорої зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар