08 червня 2019

Натхнення від Scrapbooking-Ukraine, Sкрапочка та Cherrylana designs з Людмилою Половинко

Привіт!

 Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, продовжую творити з матеріалів, які я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraineчіпиків Sкрапочка та штампів  Cherrylana designs. І сьогодні вам покажу ще один весільний конверт.



 

Цей конверт зроблений в спокійних і приглушених кольорах, хоч тут і є зелений колір, але він він пастельного відтінку, а більш яскраві листочки виглядають з-за мережива та кальки. 


Основу для своєї листівки я взяла одну з останніх колекцій від ScrapMir Tenderness, а квіточки від Іріс. Квіткову композицію доповнила вирізалками з цієї ж колекції. 




І цього разу центральним елементом моєї композиції є чіпик від Sкрапочка, тільки цього разу - це рамочка в середину якої я помістила напис "разом назавжди".


 В квіткову композицію додала листочки, гілочкузавитокквіточки. Великі гілочки розрізала на менші частинки, щоб вони гарно вписались в мою роботу.


В роботі я використала штампики від Cherrylana designs  квіткамала квітка та листя папороті. Усі штампики відштампувала на кальці і запекла білою пудрою.
Ранкову росу я зробила за допомогою скляних краплин різного розміру, що максимально дає передати природні краплини роси. В магазині можна знайти скляні краплини CLEAR DROPS 4 мм6 мм та 8 мм.


Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.