06 червня 2019

Натхнення від Scrapbooking-Ukraine, Sкрапочка та Cherrylana designs з Людмилою Половинко

Привіт!

   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій конверт для привітання молодої пари зроблений з матеріалів, які я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraineчіпиків Sкрапочка та штампів  Cherrylana designs.










 


Весільна тема асоціюється у мене з ніжними кольорами, квітами та мереживом. Саме таким і є мій новий конверт, який я робила з величезним натненням та азартом. 




Основа моєї листівки колекція паперу Love Story від Прима, а квіткове натхнення від Іріс. Квіти ручної роботи від Іріс завжди акуратні та витончені, саме такі, які потрібні для весільних робіт.




Центральним елементом конверту стала весільна пара, яка танцюючи свій перший танець розтворилася у цьому світі. а таож окрасою є стильний чіпбордовий напис від Sкрапочка. Для ускладнення та урізноманітнення композиції я використала флористичний чіпик, який розрізала на частинки такого розміру, який мені був потрібний.





В роботі я використала штампики від Cherrylana designs  квітка, мала квітка та бутон рози



Ранкову росу я зробила за допомогою скляних краплин різного розміру, що максимально дає передати природні краплини роси. В магазині можна знайти скляні краплини CLEAR DROPS 4 мм6 мм та 8 мм.




Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.









Немає коментарів:

Дописати коментар