14 червня 2019

Натхнення з Фабрика Декору, Sкрапочка, Cherrylana designs та Людмилою Половинко

Привітики!

   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою нову контрастну листівку зроблену мега стильного та гарного паперу  Фабрика Декору, чіпиків Sкрапочка та штампів  Cherrylana designs.



 



Як тільки вийшов анонс про нову колекцію паперу SENTIMENTAL STORY  від Фабрика Декору, я знала, що вона обов"язково має бути в мене. Основна частина набору в мене була порізана, я з неї вирізала квіти, листочки усі елементи, які можна було вирізати були вирізані. А тепер я усі ці висічки використовую для своїх проектів. Мега натхненні квіти не залишили моє скрапове серце байдужим)). 



Центральним елементом листівки стало вікно -  вирізалка з набору паперу 20х20 см, а навкруги я додала багато мережива та метеликів. 



Для ускладнення та урізноманітнення композиції я використала флористичний чіпик, який розрізала на частинки такого розміру, який мені був потрібний.



В роботі я використала штампики від Cherrylana designs  квітка, мала квітка та листя папороті. 














Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар