22 липня 2018

Огляд дизпосилочки від нашого спонсора IRIS scrap-booking. Лєна Рукодільник


Привіт усім феям!
Я рада вітати Вас у блозі Арт Клубу ЮА!
І цього разу вже моя черга показати та розповісти про свою посилочку від нашого спонсора – магазину IRIS scrap-booking.
Як Ви вже знаєте, IRIS scrap-booking є виробником квітів та гіпсових фігурок, які Ви зараз побачите)




Отримавши цю посилочку та відкривши коробку, я була у такому захваті… Ці квіти перевернули моє бачення про декор паперовими квітами. Квіти - просто неймовірні!!!
Ну що ж, не буду багато писати - буду показувати)))




  



 

А ці маленькі квіти Little flowers, фіолетові, світло-зелені та світло-рожеві просто незабутні та незамінні у будь-якій Вашій роботі)

  


А ще я отримала гіпсові матеріали:











А з таким набором ''Мрії про море'' Ваша морська робота чи альбом буде повністю завершеним)))






Якість усіх квітів та полімерних прикрас – дуже висока. При їх створенні приділена увага найменшим деталям. Я вражена! Тож запрошую завітати за такою красою для свого хобі в магазин IRIS scrap-booking, де надзвичайно великий асортимент як і квітів, так й інших матеріалів.




А на цьому у мене поки що все. Дуже дякую, що завітали до нас!
А з Вами були Арт Клуб і Лєна Рукодільник!

1 коментар: