13 липня 2018

Казкова папороть. Натхнення з Adidin від BlackBerry

Привіт, мої дорогенькі!!!
Сьогодні з вами BlackBerry та чудовий магазинчик Adidin-Scrapbooking

Літо не надто жарке, але доволі жарко у моїй майстерні)
Дуже добре, коли періодично приїжджають сестрички, мамуся й сусідські підлітки допомагають няньчитись з хлоп'ятами. Тоді у мене з'являється вільна хвилина і я спішу творити
Правда, спішу я дуууже повільно... і роботи тому показую рідко. Але в цей прекрасний час я не могла залишити вас без натхнення...




На обкладинці сушена гілочка папороті під шарами лаку





Ці чудові блискітки - глітерний гель від СкрапЕго - можна знайти у магазині  Adidin-Scrapbooking


Текстур у блокноті вистачає: і звичайна гладка паста і кракелюрна)


А це лак-акцент із ефектом кракле - тріщин забагато не буває




І навіть такого добра у магазині Adidin-Scrapbooking вистачає: пляшечки, підвісочки...


Декілька тематичних розворотів надали творінню настрою









Ще і прозора плівка із квітами тут знайшла своє місце
Тут і на обкладинці також використані алкогольні чорнила








Ці перламутрові краплі - спреї від СкрапЕго




І не змогла втриматись - фото на сонечку)


Дякую усім за увагу!
Бажаю вам сонячного настрою!

Обов'язково завітайте до магазину Adidin-Scrapbooking за міксмедійними і класичними скарбами)

Немає коментарів:

Дописати коментар