18 липня 2018

Натхнення з Adidin-Scrapbooking від Людмили Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від спонсора Adidin-Scrapbooking !
Я давно мріяла навести порядок з своїми ножами, які лежали в коробці. Для того щоб зробити висічку їх постійно потрібно було діставати з упаковки, а потім ховати назад на місце. Це створювало багато незручностей та йшло багато затрат часу щоб знайти, вирізати а потім назад сховати. Тому, я вирішила, що настала пора для створення папки-органайзера для моїх маленьких ножів, а допомогли мені здійснити свою мрію матеріали від нашого спонсора  Adidin-Scrapbooking.



















На звороті кожної сторінки я з плівки зробила прозорі кишеньки.








Використала матеріали:

Клей «Универсальный 100» от Фабрика Декору, 100 мл

Набор высечек для скрапбукинга из коллекции "French Provence"

З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!