02 липня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Геологія"

Привіт! 
Почався липень - середина літа... відпустки, море, пікніки...
Та в цьому вирі літніх подій ми знову хочемо запропонувати надихнутися разом з нами наступною наукою - "Геологія"!!! 
А що таке ця наука "Геологія"? Та це цілий комплекс наук про оболонку Землі, її будову, склад, рухи і так далі, і таке інше... Одним словом, це земля, дорогоцінні камені, корисні копалини та все, що пов'язано з нашою неймовірно багатою Планетою. 
Тож, надихайтеся, творіть, вигравайте призи!!

Щодо визначення геології, то треба відзначити, що відповідно до сучасного рівня розвитку науки можна дати таке визначення: Геологія - це комплекс наук про речовинний склад і будову земної кори, її рухи, історію розвитку, закономірності утворення і поширення корисних копалин.
Назва науки походить від грецьких слів γεω (гео) – Земля і λογοζ (логос) – вчення, наука.
Ми звикли з словом "геолог" пов'язувати професію людей, які шукають корисні копалини. Дійсно, головна мета, як кажуть, класичної геології – пошуки, розвідка і добуток корисних копалин. На це переважно і направлені кінцеві результати польових і лабораторних досліджень спеціалістів усіх галузей геологічної науки.

Так, основний елемент завдання - топінг.
Додаткові елементи: чіпборд, тег, напис, штамп, дотси/дропси



Запрошений дизайнер - Тетяна Тарасюк
Всем привет! Огромное спасибо девочкам за приглашение, мне очень приятно!!! Зовут меня Татьяна Тарасюк живу я в г.Ивано-Франковске и безумно влюблена в скрап ))). Для такого чудесного задания у меня сложилась серия АТС карточек "Семья это якорь в бушующем море жизни". В работе использовала переплетный картон, скрап бумагу, высечки и разнообразные топпинги от Фабрики декору. Моими дополнительными элементами стали чипборд и надпись, также в работе использовала цветы.




Тепер роботи нашої команди:

Nataly Gogina

Всім привіт)
Щіро радію, що в ДК українського блогу, і моя перша робота по завданню - листівка - поздоровлення на День Народження, щиро посипана топпінгом з камінців та блистівок), ОЕ в мене - чипборд, штамп та напис)



Людмила Половинко 
Привіт! Я рада сьогодні надихати вас. Для нашого завдання в мене вийшла листівка з ОЕ топінг (бісер, глітер, паєтки), а додаткові елементи в мене - чіп, штамп і напис.




Привіт-привіт!!! Я рада вітати та надихати вас в блозці Арт Клуб ЮА. Для виконання завдання я надихалась камінням, яке в розломі є різнокольоровим. Тож у мене вийшла міні-вазочка з пляшечки яка вкрита великою кількістю ОЕ деко-топінгу від Фабрики декору «Нефрит»«Корал» та «Лазурит» та глітером. Додататові елементи в мене це чіпборд від «ScrapBox» та скляні каплі (дропси) прозорі також від ФД.





Гарного усім дня! Приємно надихати й творити разом з Арт Клубом ЮА! Продовжую опановувати CAS й все більше манять мене контрастні роботи. Фон для листівки створила за допомогою штампів водоростей сірими чорнилами. Пару китів розфарбувала акварельними фарбами, у шейкері відштампований напис та кришталевий топінг (ОЄ). Додаткові елементи: напис, штамп, дотси.





Я обожнюю різноманітні топінги, зрозуміло що у мене вони зустрічаються майже у всіх роботах ...
Використаламатеріали від наших спонсорів:
 штампи від  Cherrylana designs,
 трафарет, медіум, пудра для ембосингу  і лелітки від Фабрики Декору,
 чіпи від Вензелика, 
квіти від Iris scrap-booking
А рядочок мій такий : топінг - чіпборд - штамп 





Умови:
• стоврити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбовязково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ - топінг.  Додаткові 2 на вибір: чіпборд, тег, напис, штамп, дотси/дропси)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.08.

Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запошеного дизайнера:

Фабрика Декору - надає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН.

Iris-Scrapbooking надає 2 набори квітів Dessert на вибір




Творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн


Деко-Град надає сертифікат на 100,00 грн 



-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.08.2018 року.

Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.






1 коментар:

  1. добрый вечер, линки уже закрыты, не могли бы добавить мою работу https://lapusyauahandmade.blogspot.com/2018/08/3.html

    ВідповістиВидалити