09 квітня 2018

Огляд дизпосилочки від Scrapbooking-Ukraine з Валентиною Freedom

 Всім привіт!!  
З вами я, Валя Freedom, і сьогодні я хочу похвалитися красою, яку отримала від нашого спонсора магазину - Scrapbooking-Ukraine.

Як і всі скрап-мами, я мріяла зробити альбомчик про перший рік своєї донечки. Папір від Prima я купила ще рік тому, але все відкладала)). Коли я побачила асортимент магазину Scrapbooking-Ukraine, то зрозуміла, що далі відкладати нікуди.

 Для основи сторінок я взяла сторінки з палітурного картону 30х20 см.

З декору, крім висічок та квітів, я вирішила використовувати фігурки з полімерної глини та не помилилася - вони нереально ніжні !!!




Ну, і звичайно ж багато квіточок Prima - моя любов !! До того ж в магазині вони за дуже приємними цінами !!




 А ще для своїх лялькових нарядів я взяла ці милі помпончики, побачимо що з них вийде)
  Сподіваюся, що зовсім скоро я зможу показати вам те, що вийде з усієї цієї краси)

Немає коментарів:

Дописати коментар