21 квітня 2018

Натхнення з Вензеликом та Iris scrap-booking від Pioniya

Привіт!
З вами Майстерня чіпборду Вензелик, інтернет-магазин Iris scrap-booking та я, Pioniya.
Ми разом пропонуємо вам вечір класичної музики!


З класичних інструментів я дуже люблю скрипку.
Тож побачивши у Вензелика чіп Скрипку 04, я не змогла пройти повз.
А своїм молочнім відтінком і тонким гравіруванням вона надихнула мене на створення роботи у палітрі ніжних відтінків.
50 відтінків молочного...

У цю гаму неймовірно вписалися квіти серії "Little flowers" від Iris.
З першого погляду я їх не оцінила, а от у роботі використала найпершими.


Рідко оформлюю спинки листівок.
Але така красуня повинна бути гарною з усіх боків!


Такою листівкою можна привітати і музиканта і поціновувача гарної музики!


Використані матеріали:
Чіпборд Скрипку 04 від Вензелика

Тендітні манюсики "Little flowers" від Iris:


Надихайтеся й творіть з нашими спонсорами ТМ Вензелик і Iris scrap-booking!
Дякую за увагу!
Ваші Арт Клуб і Pioniya.

Немає коментарів:

Дописати коментар