01 жовтня 2013

Спільний проект з АРТ клубом - Альбом - Розворот перший

 Привіт наші дорогенькі читачі та гості Art Club UA!
Не з понеділка, а з вівторка у нас стартує наш спільний проект - Альбом. Кілька з вас зголосилось робити з нами, і ми раді цьому. Надіємось проект буде цікавим та достатньо швидким, легкими та з масою творчих ідей.
Та й добавлятись до проекту можна на будь-якому етапі, єдине, якщо вже добавились пізніше, чим через 2 тижні між вами не буде розіграно призу від дизайнера. Всі організаційні моменти ви можете прочитати тут у попередньому пості.


ОТже розпочнемо?

Перший розворот у нас має містити такі елементи:

1. Тег

2. Бантик

3. Власноруч зроблена прикраса.

Роботи дизайнерів Art Club:

В мене в планах зробити дуже-дуже багато альбомів, хочу робити про все на світі: дитячі, весільний, з відпочинку та купу-купу мінніків.
На цей раз я вирішила таки робити альбоми для самого найдорожчого, що в мене є - дитячі. Отже альбом для донечки.
І альбом для синочка

Нарешті я зроблю альбом про своє весілля!
я делаю детский альбом, для годовалого малыша))
Фото попросили не показывать, поэтому немного не видно один из ОЭ - бантик - на него завязывается раскладушечка на левой страничке) Постараюсь у себя в блоге детально сфотографировать и показать) Самодельные - вязаные цветочки) Тежики - справа, за фотографиями - для заметок мамы об этом дне)
Обязательные элементы:


Чекаємо на ваші розвороти до 15 жовтня.







6 коментарів:

  1. Как мне хочется с вами! Как всё успеть?
    А развороты !

    ВідповістиВидалити
  2. И я очень хочу принять участие!!!:) Надеюсь все получится, спасибо за интересные элементы к первому заданию:) Пойду творить...:-)

    ВідповістиВидалити
  3. какая красота!!!! у Любы такой позитифффффный разворотик!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Девочки ДК, будет ли считаться самодельным украшением такая штука: у меня были чипборды рамочки, после них остался лист с отверстиями из под них и из него я вырезала как бы рамочку и задекорировала ее. Подойдет так?? или придумать еще что-то??

    ВідповістиВидалити
  5. Татьяна так, буде зараховано.

    ВідповістиВидалити
  6. Это мой первый разворот
    http://scrapti.blogspot.ru/2014/01/art-club-ua.html

    ВідповістиВидалити