12 квітня 2011

Гаманець-конверт. Майстер-клас.

           Сьогодні я розповім, як оригінально подарувати гроші.
                          Будемо робити ось такий гаманець.




            Для роботи нам знадобиться:

- 2 листи  паперу з тисненням  під шкіру (А4), у мене він світло-бежевий
- 1 лист коричневого паперу (А4)
- Чорнило Distress (Vintagе Photo)
- Брадс 2 шт
- Магніт  нарізний або вінілова плівка
- Клей, нитки, скотч, декор
- Щільний поліетилен (у мене це упаковка від комплекту постільної білизни)
          
           Спосіб виготовлення:
Вирізаємо прямокутники розміром 22х9, 22х8, 5х9 (віконце), 1.5х10 (ремінець) і 14,5 х8 (для кишеньки)-з тисненням  та 22х9 і 5,6 х9, 6 (для віконця) - з коричневої      
                                                         Як вказано на фото



          Далі робимо згини посередині великих частин нашої конструкції, наприклад - це можна зробити спицею,  ручкою що не пише, у мене це інструмент від  набору для роботи з пластиліном, а після приступаємо до тонування, чорнилом (цей пункт може бути за бажанням)
                                                          Окремо схема кишеньки
      
                                               


               Збираємо кишеньку склеюючи бокові частини, прикріплюємо брадс. Прошиваємо ремінець, попередньо склавши його вдвічі. А також наклеюємо коричневий шматок паперу (5.6х9.6) на нашу заготовку з тисненням (5х9) який ми теж  прошили. Склеювати частини краще звичайним клеєм, так як, якщо буде двосторонній скотч, то важко буде прошивати (всі рядки у мене прошиті вручну, через брак швейної машинки).


               Робимо віконце: для цього відступаємо від шва по 3 мм з кожної сторони і вирізаємо, потім приклеюємо поліетилен.

              З внутрішнього протилежного боку від ремінця, приклеюємо магніт (тільки не забудьте перевернути його зворотною стороною, ну і звичайно заздалегідь перевірити чи притягуються  вони)))

           Далі беремо найбільший прямокутник (22х9) і приклеюємо до нього коричневий шматок паперу, такого ж розміру. Так як, у мене не було достатньої кількості коричневого паперу, я зробила таку обманку трохи меншого розміру. Приміряємо місце нашого ремінця акуратно робимо надріз, просовуємо, фіксуємо клеєм і прошиваємо. З іншого боку ремінця (лицьовий), вставляємо брадс, вусики якого трохи підрізаємо і приклеюємо магніт.


               Після накладаємо іншу частину гаманця і зшиваємо. Приклеюємо кишеньку, віконце. Вставляємо привітання та інші грошові одиниці ))))) Наш подарунок готовий.

              А з зовнішнього боку можна покрити лаком, як у мене або зробити ембоссінг прозорою пудрою (на жаль у мене немає поки чорнила для ембоссінга, але це справа наживна )))))



 
            Звичайно всередині можна зробити і так як в попередній моїй роботі - це все справа смаку. А якщо вам хочеться зробити, а чогось немає-не турбуйтесь, пустіть в хід фантазію, і те що у вас є. Наприклад брадси можна замінити-гудзиками, магніти-липучкою, немає паперу з тисненням- візьміть інший. Це все можна виправити ))))))
Сподіваюся мій МК стане в нагоді  і я з радістю подивлюся на ваші творіння (ви просто залиште посилання на роботу) !

Бажаю вам успіху!


4 коментарі: