07 квітня 2011

Корисне перетворення

Я впевнена, що у більшості з нас вдома є речі, які використовуються достатньо часто або хоч інколи, так і речі, які просто не піднімається рука викинути - щось зламане, тріснуте, старе, без окремої деталі тощо. Наприклад, в мене є багато пластикових коробок з-під ватних паличок, зубочисток. В них я зберігаю багато чого в залежності від розмірів - від брадсів до гліттеру. Сьогодні я пропоную Вам ідею як зробити зі старої коробочки красиву детальку до інтер'єру, ще й корисні для зберігання скрап матеріалів!
Ось, що вийшло в мене з коробочки з-під зубочисток, здається....Кришечка була дуже тріснута і я її давно вікинула, а в коробочці раніше зберігала прозорі крапельки.




Беремо нашу коробочку
По-перше пропоную Вам пофарбувати ємкість акриловою краскою. Я побоювалась, що вона не триматиметься на пластику, але мої страхи були марними)
Вийшло не дуже охайно, але ми це виправимо вподальшому
По-друге я пропоную Вам тонувати поверхню, а потім злегка затерти наждаком
Я знайшла у себе мереживо товщиною трохи більше висоти моєї ємкості і приклеїла його так, щоб мереживо трохи виступало зверху.
Щоб зробити з моєї коробочки кошик з квітами - я пробила отвіри і поставила люверси за допомогою кроподайла
Далі прикрашаємо на свій смак.
Ось такий у мене вийшов кошик з квітами, який одночасно прикрашає мій робочий стіл і зберігає скрап-матеріали!

Бажаю Вам вдалого дня!:)

14 коментарів:

  1. Як я люблю такі штучки. Дуже гарно і ніжно!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, девченки!Давайте украшать наше рабочее место!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую) Завжди рада запропонувати щось цікавеньке))

    ВідповістиВидалити
  4. Красиво очень! Стаканчик просто не узнать!

    ВідповістиВидалити
  5. Ух ты) Спасибо за МК. Как раз такие коробочки без дела валяются)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за МК, результат класний. Так ніжно!

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо большое за теплые отзывы!!!Буду и в дальнейшем стараться вас радовать и вдохновлять!:)

    ВідповістиВидалити
  8. молодец!замечательная работа

    ВідповістиВидалити