10 березня 2011

МК квітів з органзи

Усім привіт! Сьогодні я покажу як робити квіти з органзи, звичайно МК не мій, їх можна багато побачити в мережі, наприклад тут МК, або ж Тут а я просто покажу даний МК у моєму виконанні і на українській мові:)
Отже нам потрібно буде:
1. Стрічка з органзи, шириною 6 см, довжиною 1 м, з цієї довжини вийде 3 квітки, а бо ж можна залишки фіранки з органзи, можна повирізати смужки щириною 5-6 см, а з довжино як вийде, саме із залишків фіранки я буду робити квіти
2. Свічка
3. Ножниці
4. Брадси, або буси

 Отже крок перший: Розрізаємо смужку органзи на квадратики, це необов"язково повинні бути ідеальні квадратики, можна навіть прямокутники, прямокутників може бути скільки забажаєте, від 3 до 10, чим їх більше тим квітка буде пишніша, я ж роблю їз 4
Далі з них вирізамємо кружечки, вони також необов"язково повинно бути ідеальними

Далі запалюємо свічку і обробляємо краї тих кружечків, бажано легенько торкатись вогню і ставити горизонтально
Зауважу, що органзу із залишків фіранки, можна сміливіше обпалювати, а от саме з стрічку, трішки легше, бо вона тонша і краї можуть почорніти.
Повинно вийти ось так
Складаємо одни на одний по розміру
 Квіти можна скріпити брадсами, або прошити бусами:
От і все. Квіти готові, вони стануть чудовою прикрасою для листівок, альбомів, брошок і т.д. Сподіваюсь МК зрозумілий для вас і буде вам корисний!

10 коментарів:

  1. Соломія,Дякую!Зрозумілий і ДУЖЕ корисний МК!Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивые цветочки выходят!!!А у меня какие-то корявенькие получаются:(Буду тренироваться))

    ВідповістиВидалити
  3. Дівчатка дякую, ви мене потішили)))

    ВідповістиВидалити
  4. ніколи би не подумала, що так просто

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дуже все гарно написано, буду тренуватися також робити такі гарні квіточки:)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за МК. Читаю, і шкодую ,що колись повикидала всі залишки тюлі...

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за такі чудові квіточки)

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за чудову ідею! Все так просто і дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчатка дякую, надзвичайно приємно, що вам сподобався МК

    ВідповістиВидалити
  10. А я вирізала тканину різної величини і у мене вийшла дуже пишна квітка)

    ВідповістиВидалити