03 квітня 2021

Огляд посилки для Лєни Рукодільник від ScrapEgo

  Привіт-привіт!!!

Я,  Лєна Рукодільник та виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества». І ми прийшли надихати Вас оглядом моєї посилочки.


І нехай цього разу я обрала для себе не велику кількість баночок, та я отримавши їх, я по експериментувала від душі. І з радістю поділюсь з Вами своїм новим досвідом з використанням новинок та спреїв. Я просто залишилась у такому захваті від поталі, що було б у мене більше гіпсових та пластикових відливків, фарбувала б і фарбувала))) А ще, спреями я не лише фарбую тканину чи додаю акценти, інколи коли не вистачає листочків, їх можна намалювати)))





Відео огляд матеріалів посилочки:

І у моїй посилочці щастя я отримала:

Сподіваюсь, Вам було цікаво і Ви щось використаєте у своїх роботах, а щоб мати з чим попрацювати, запрошую за такими крутими фарбами до магазину нашого спонсора - «ScrapEgo – товары для творчества» 
З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.

Натхнення Вам!!!  

Немає коментарів:

Дописати коментар